بعد از کلی وقت که نه حوصله شو داشتم بشینم مناظره ببینم و نه حتی کوچکترین علاقه ای به سیاست در من پیدا بشه،بالاخره امروز طلسم شکست.
مستند "فروشنده" رو دیدم و حس کردم یه پتک(چیزی شبیه به چکش)توی سرم زده شد.
جواب تک تک سوالامو بطور عجیب غریبی یکی یکی پاسخ داد.
یکی یکی!
بدون از قلم انداختن حتی یکیشون.
تاثیرگذار بود.
و تلخ.
خیلی تلخ...
اونقد که چند بار گریه م بگیره.
اونقد که از فرط عصبانیت دکمه ی مانتو م قهر کنه بیفته !:دی
و اونقد که بعدش سردرد شدید بگیرم.
خیلی شدید!
پیشنهاد میکنم ببینیدش و پیشنهاد میکنم اول به خودم و بعد به خواننده ها که بیایم اگه چیزی رو میشنویم،بریم با سند و مدرک درستی شو مطمئن شیم.
اگه طرفدار نامزدی هستیم،اطلاعات کافی و موثق داشته باشیم و منطقی باشیم تا اگه کسی بامون بحث کرد،نتونه اعتقاداتمونو خلع سلاح کنه و به لفت دادن اون گروه یا هرچی مجبور شیم؛فقط چون جوابی نداریم!
و در آخر بیایم با ادب باشیم و به اعتقادات همدیگه احترام بذاریم...




اندکی سیاست